Tuesday, September 30, 2014   

Consultant quits in HKTV row
(02-05 12:43)

The director of a consulting firm that the government used to study the free-to-air television market has resigned.
She had accused the government of taking its reports out of context, over its decision not to award a broadcast licence to Hong Kong Television.
The government's decision last year to award free-TV licences to i-Cable and PCCW, but not HKTV sparked public outrage. --RTHK   
Other Hong Kong breaking news:
Printing error discovered in Hospital Authority system (12 mins ago)
British PM reminds China of obligations over Hong Kong (44 mins ago)
Minimum wage raised for foreign domestic helpers (48 mins ago)
Occupy to open way for emergency services (1 hr 2 mins ago)
Emergency services disrupted: police (1 hr 20 mins ago)
Several bus routes remain closed (1 hr 23 mins ago)
Fiscal reserves at HK$711b (1 hr 33 mins ago)
China backs Hong Kong leaders against 'illegal' acts: govt (1 hr 40 mins ago)
Ko urges protests to beware of health condition (2 hrs 11 mins ago)
Hospital Authority denies rumor that baby dies as protesters block roads (2 hrs 15 mins ago)

More breaking news >>

© 2014 The Standard, The Standard Newspapers Publishing Ltd.
Contact Us | About Us | Newsfeeds | Subscriptions | Print Ad. | Online Ad. | Street Pts

 


Home | Top News | Local | Business | China | ViewPoint | CityTalk | World | Sports | People | Central Station | Spree | Features

The Standard

Trademark and Copyright Notice: Copyright 2014, The Standard Newspaper Publishing Ltd., and its related entities. All rights reserved.  Use in whole or part of this site's content is prohibited.   Use of this Web site assumes acceptance of the
Terms of Use, Privacy Policy Statement and Copyright Policy.  Please also read our Ethics Statement.